oj..

jag vaknade precis, och hade ett missat samtal från "unavailable" haha wtf? okej unavailable..du får gärna ringa igen om du vill!! :)

Har inte sovit såhär länge på veckor, alltså helt seriöst. Somnade vid 11 igår och vaknade nu, vid 12. har sovit 13 timmar alltså, inte dåligt. Skönt vare iaf! Nu funderar jag på vad jag ska göra...åka till modellounge, åka till bleecker street och hitta en topshop (vart ligger topshop???) och shoppa både där och på Urban. (SÅÅÅ mycke bättre än i sverige <3 urban outfitters)
Eller ska jag sitta i lägenheten och lukta på denna vidriga lukt min roommate ådstakommit med en av sina frysta färdigpizzor hon värmer i mikron..inte ens ner på gatan går hon där en slice kostar 99 cent. Pucko!

Drömde att Mamma, Julia och Sussi kom och hälsa på mig, och dom hade tagit med sig pizza slicar, haha så sjukt..de kanske var av hennes lukt jag drömde de. Konstigt iaf!

Igår efter Teen Vogue så träffade jag charlotte och vi gick till ett diner, jag åt yoghurt me banan och jordgubbar och rostade mackor me smöööör..mhm . haha och charlotte åt pommes, som va hel täckta med ost, så viiiiidrigt..fattar inte hur amerikanare kan tycka att de är gott..

Nu ska jag nog gå å ta mig lite flingor för de är det enda jag lyckats köpa hem här..gillar!!! idag kommer förresten Mia från Sverige hit för att hälsa på en kompis å då kan hon hälsa på mig samtidigt, kuullt va?

TJA!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej hej!

Nu är det exakt 8 minuter till våra gäster kommer och då skall vi äta dessa fantastiska havskrftor.....tror jag i alla fall. De brukar va goa. Åkte båt från Sigtuna stadshotell igår natt!!!

Navigerade efter en app jag hade i mobilen "Eniro till sjöss"n Det funkade perfekt.

Åt grymt god mat och ledde i en kort en lång innan de andra vek ner sig. Skit också.

Hej då!

2010-08-14 @ 18:56:23
Postat av: Mamma

Undrar vad gula kantareller kostar på Hötorget?

2010-08-15 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0