NKs Höstvisning? Va?

Va inne på stureplan.se och kolla lite bloggar (hehe ja jag vet..) och såg en länk med NKs höstvisning. Jiho tänkte jag! Men dom 100 första bilderna är på folket som va där å kolla. Va? Vem f*n bryr sig om vilka som är där å kollar? Fattar verkligen inte vitsen med bilder på en massa "kända" människor som är där och kollar på en visning. JAAHA?????

Ja sen kom ju bilderna på visningen iaf och den va lite kul och annorlunda och modet va fräscht.

Har precis ätit frukost och nu sitter jag i köket/vardagsrummet och dricker te och chillar vid datorn. Känner att det är dags att läsa lite politik så att man vet vad man ska rösta på. För det får jag ju nu! Hihihahahhoho
är så lite insatt man bara kan vara. Så ikväll blire jag och google som hänger.

Nu blire dusch, å sen central park. HAARE! :)

Kommentarer
Postat av: Pizza Pappa

Har precis ätit hemgjord pizza. Sketgött!

En riktigt seg dag idag. Det var inflyttningsfest hos Eva och Dick igår. Mamma och jag stängde stället i vanlig ordning. Det blev wok och annat tilltugg. Dennis, Dicks bror, var kock, vilket han klarade alldeles utmärkt. Jättegott! Det kom och gick 80 pers.

Alla där frågar efter dig och undrar hur du mår och hur det går.

Vi hörs!

2010-08-29 @ 19:16:20
Postat av: Mamma

Ja, som sagt hemlagad pizza, riktigt gott. Vi köpte varsin triss lott så Marcus fick skrapa din, det var den enda det var vinst på så jag lämnar in den så får vi se vad som händer sen.

Idag har vi orkat ta oss till E & D o tacka för senast, gått till Willys o handlat, slappat i soffan med en gammal Beck film med Marcus o Johanna.

Riktigt slapp söndag mao.

Dags för en ny arbetsvecka, för din del blir det väl en tuff sådan kan man tro?!

Kraaaaaaam

2010-08-29 @ 19:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0