New Jersey

sov två timmar imorse så jag är galet trött nu. Var hemma och gjorde frukost/brunch or whatever. Havregrynsgröt med banan, gött!! Sedan chillade jag i lägenheten, sedan kom alex, dave, charlotte och leticia hit och kolla nya lägenheten å youtuba massa klipp. Kuuul! Efter det gick vi till bennys burritos och åt middag, jag åt kycklingsallad vilket va as gott!

Efter det åkte vi hem till Leticia i New Jersey och kollade hennes hem, hon bytte om å duscha och fixa. Sen släppte dom av mig här vid min lägenhet och nu har jag precis slängt in en tvätt och ska gå ut å powerwalka. eftersom att jag inte kan bryta min dagliga rutin nu såhär tätt inpå fw.

Imorgon blir det jobb för Aveda (ett hudvårdsmärke) från 8 - 5. Det är på manhattan, SoHo, så det är skööönt!

Nej, nu ut på prommis sen ta hand om tvätt och sen soooova. Hur skönt?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är med städning och tvättning. Se till att få med dig det hem, hörru! ;) Leticia bor hon heltid i NY eller? Känns som att New Jersey är en bit bort... Hoppas det går bra på jobbet för Aveda. Kramizz!!

2010-08-26 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0