Min fina söndag

Vaknade relativt tidigt, var helt död i hela kroppen efter vår tretimmars långa promenad igår. Skönt ändå!
Skypade lite, facebooka lite, spotifyade lite. Sen kom Tilda och vi gick till central park, runt lite där och hem igen. Typ 1 timme och 40 minuter tog det.

Efter det gick vi hem till Charlotte, som hade typ ondast i världen i sin tand. Jag och tilda åt kycklingnudel soppa, haha så jävlans goood. Vi fick värsta stora paketet med massa små paket i av en tjej i lägenheten. Så soft! Nu behöver jag inte köpa mat, najjss. fattig tjej..
nee de e jag inte (tack mamma å pappa) föörlåt.

Sen så kollade jag och Tilda på remember me, alltså vad bra den va. Hur bra är inte den filmen? Inte den bästa jag sätt men definitivt väldigt bra och fin film. Vi hadere mysigt iaf.

Nu är jag hemma och ska sova, ska bli skönt. Behöver verkligen "vila upp mig"!

Hoppas ni har det bra där hemma, saknar min säng..den e så mysig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din säng är fler som gillar, du vet väl att katten har lagt beslag på den nu?!

2010-08-23 @ 06:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0