Min fina ar i usa!! <3

Hejsan alla! Igar va de french night pa avenue, det va sa roooligt. Jaja, vi hade superkul..
Och igar pa dagen var jag forst pa en casting (berattat de redan va?) sedan hangde jag pa modellounge och efter det gick jag och charlotte till madison sq park och chilla i graset en stund. Sedan kom alex och andrew och joinade oss ett tag. Sen gick vi hem till dom en stund och at kakor, efter det gick vi till California pizza kitchen men charlottes alla room mates som alla hatar mig, Haha alltsa det ar en tjej som ar fran virginina som hatar mig for att hon vill. Det enda jag har gjort ar att vara snall mot henne men de verkar hon inte tycka om samt att jag tydligen ger henne dirty looks? haha aja visst, samt att jag vill ju saklart att charlotte ska missa sina castingar sa att jag kan fa alla jobben for mig sjalv?
En tragisk 15 arig tjej som inte har enough  drama i hennes liv.

Sedan gick vi till avenue, yeye. Och sedan hem och nu ar det ny dag och jag ar ledig. :)

Fashion Week ar inte forrens i september, 9-16 sa de flesta castingarna for den ar inte forrens i slutet pa augusti.
Skolan har jag fixat, pratat med mina larare och det gar att ordna. :) sa det kommer jag att fixa!!

Nu ar iaf min fina mathilda antligen i USA for att ga high school year, oooh jag ar sa stolt och excited for hennes skull. Om du laser det har mathilda sa vill jag bara saga att du ar bast och att jag alskar dig och att du kommer ha de grymmaste aret ever :):):) <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en mkt bra dag :D



Okidoki! Då vet jag! Då får vi vänta med att höra lite details om det då :)

Men gud vad skönt för dig! Kände lite oro för din skulle. Hade ju inte varit så skoj om du skulle behöva vänta med studenten ett år liksom.. :)



Kramen!

2010-08-11 @ 17:35:40
Postat av: Rake

Jag saknar dig hur mycket som helst :( vet inte ens hur jag ska förklara...

2010-08-11 @ 17:46:08
Postat av: Johanna F

men hon kan skita ner sig -.- bajs vad jobbigt hon är!

SAKNAR DIG!

2010-08-11 @ 17:53:04
Postat av: Papa

Hej gumman!

Perfekt att du lyckades ordna med plugget. Du är ju disiplinerad och målmedveten så fixar det, gör du! Jag har inte exakt koll på när valdagen är men du kan post rösta om du missar valdagen.

Idag har jag lagat hemrullade köttbullar med potatis mos och brun sås. Mums! Helt grymt! På Lördag blir det havskräftor, men först en tur i skogen på jakt efter svamp. Mums mums!!



Vi hörs. //P

2010-08-11 @ 20:01:55
Postat av: Mamma

Kom precis hem från Ulriksdals Slottsträdgård där jag sett en trädgårdsutställning i temat kärlek. De hade byggt upp ca 20 olika små trädgårdar i olika stilar, oh, vad jag blev inspirerad. Så mkt läcker man kan göra. Vi som var där var GardenGirls o vi passade på att både fika o äta en lättare middag med ett glas vin. Nu är jag hemma igen och vad möter jag i soffan, jo, Marcus o Pappa ätandes popcorn o kollar fotboll, Sverige leder över Scotland med 1-0.

2010-08-11 @ 20:28:32
Postat av: M.S

Du är så duktig! Så roligt att det går så bra för dig!

Skönt att skolan är fixad också :)

Yes nu är jag här!! nu är vi båda i usa men lååångt frå varandra :( miss you <3

2010-08-12 @ 03:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0