Min dag!

Var ute å powerwalka i morse, gjorde mig i ordning för min första casting som var vi 11. Nice! Iaf så kommer jag ut, å så ÖÖÖÖSREGNAR det, alltså..de regnar inte sådär i stockholm. Utan himlen typ öppnar sig, och de bara öser ner en hel sjö. Det är liksom ett skämt, så jag springer (bokstavligt springer) till en taxi i 20 sekunder och blir dyngblöt. Kul!

Kommer till första castingen som är för en lookbook, går in. Haha hon ba : va heter du? jag ba mikaela. Hon ba ååh men de e ju du som e min favorit. Hahah alltså, va? får man säga så? jaja de va ju tur för mig..
Sen åkte vi till nästa casting som va för en visning dom verkade också gilla mig vilket va nice.

Efter de mötte jag upp charlotte å vi gick å åt, jag åt as god soppa och hon åt glarre. mumsis..vissa får unna sig!

Sen åkte jag till mitt jobb som va på 18th and 10 ave. Där ligger typ alla nattklubbar och stuff, nicenice. Jag fick ha på mig en grå kjol, en gråtröja med en sjal och högklackade skor me sockor i. Väldigt tommy hilfiger. Men de va kul! Stället visningen va på va fint också å så vare rätt mycke snygga killar, haha hilfiger killar liksom om ni fattar.

Nu kom jag precis hem och har flyttat till en ny lägenhet. Den är så stor och fin å fräsch! Älskar den verkligen!
Den är i samma byggnad och har eget rum igen men den har ett as stort vardagsrum å ett större kök å nicig toalett osv. :) I like!!

Nu ska jag göra lite te och äta ett äpple. Imorgon blir de lång powerwalk!! Har inte fått mitt schema för dagen imorgon..konstigt. och ändå mejlade jag och frågade om det men jag har inte fått de ändå! WIERD!!

Jaja! Hörs sen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0