Måndaaag!!!

Sov skit dåligt för jag gjorde misstaget att ha fönster öppet. Staden som aldrig sover! Vaknade vid halv 9 och va typ den tröttaste människan i världen.
Hade en casting vid 10 och jag va först, yeeh de gick bra. Dom va fett glada iaf, nice!
Efter de hade jag en casting i brooklyn med theres och linnea, heheh gick fett dåligt men jaja. Efter de hade jag en casting i SoHo, å sen tillbaka till brooklyn williamsburg för nån gå träning inför fashion week, död åt han som hade den. Ville typ kräkas på han!

När jag och theres kom till brooklyn gick vi först åt fel håll i typ 100 grader och sen så hade vi svarta jeans och boots och ville dö den halvtimman vi gick till lägenheten vi skulle till. När vi tillslut kommer in i lägenheten så luktar de på riktigt typ somalie, plus att killen som hade gå träingen va tjock, en MAN?!? och as konstig å jobbig och jag hade typ ingen energi för att hålla hans nivå på glad och tagghet. ahh, jobbigt. Så jag sa att jag va tvungen att skynda mig till min casting som va i SoHo vid tre (hade en på riktigt) när jag kommer till SoHo är klockan typ 5 över tre så jag ringer min bokare och han säger att han ska boka om den castingen till en annan dag. Höjden av lycka, svettades hela hudson river och åkte hem och ställde mig i duschen. Sen kom alex och hälsade på och drack upp min cola light. kuuulttt dåå!

Sen hade jag min sista casting på agenturen vid 5, för ysl och fendi i milano. Gick braaoo! Va klar typ vid 7 för jag va först in och theres och linnea typ sist ut så jag väntade på dom utan för agenturen och träffa typ hela development board. men de va nice.

Efter det gick vi hem å åt soopppa, gött. sen så hängde jag med tilda en snabbis som bor i vår byggnad i två dagar. haha! Nu sitter jag i theres och linneas rum å chillar för att dom har aircondition..iofs har jag en fläkt men den har jag lyckats göra sönder så den funkar inte riktigt som den ska.

Nu blev detta ett långt och ointressant inlägg. Imorgon blir de jobb, haha skönt att slippa vara ute å springa på castings.

Hörs imorgon, nublire jag å sängen ;););) heheh hahah neerå


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bonjourno tutti! Sitter nästan alltid och små fnittrar när jag läser dina inlägg. Du skriver så skojigt: "svettades hela Hudson river" t.ex. Haha på det!!

Hoppas du får jobben i Milano :)

Nu ska jag kolla på James Bond, talk to you later! Xoxo Gossip Johanna

2010-08-31 @ 15:03:41
Postat av: Mormor

Hej Mikaela!

Så roligt att läsa dina inlägg. Jag sände ett meil till dig men jag vet inte om det har kommit fram.

Vi mår hyfsat. Jag ska till Danderyds sjukhus den 21 september så vi får kommunisera innan dess. Man vet ju aldrig hur det går med en operation. När ska modevecka i NY vara? Morfar hälsar.

2010-08-31 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0