Lördagkväll

hejhej bloggään!! hur mår ni idaråå?? söndag å allt?? hehehööhohohohehahah

ok, iaf..min lördag kväll..efter at jag varit ute å sprungit såg ut såhär :

1.Gick hem till Charlotte och Tilda
2. Gick till supermarket
3. Köpte yoghurt, Keso och äpple på supermarket
4. Gick till trappa
5. Åt middag på trappa bestående av de jag köpte på punkt 3
6. gick från trappa runt hela downtown, de tog typ två och en halv timme no kidding. Så nu har jag verkligen bränt lots of calories idag. Känns rätt så bra!!

Imorgon ska jag och Tilda powerwalka och sen så vet jag inte va som händer men de blir en lugn kväll eftersom att jag har jobb på måndag. SOFT RAA!!

Saknar er mamma och pappa och marcus!! Ska svara på ditt mejl mammsen så fort jag vaknar jag lovar. Älskar er!


Kommentarer
Postat av: M.S

haha härligt! då vet jag exakt vad du gjort idag :D

<3

2010-08-22 @ 07:59:38
Postat av: Eva

Har precis tittat på pingpong videon. Dina föräldrar är här och vi saknar dig supermycket. På lördag har vi inflyttingsfest - och du kommer inte........... Förstår att du har det super. Det ärverkligen roligt att du får vara med om allt detta. Puss och kram Eva

2010-08-22 @ 21:51:14
Postat av: Linneeeaa

jag vill jättemycket ses när du kommer hem

2010-08-23 @ 05:02:32
URL: http://linneamesko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0