little butterflyy,

HEJJ! Igår va de vogue plåtningen, de va super kul.
Plåtade typ 7 bilder, så de va kul. Tre gånger me två killar å sen 3 gånger själv å en gång me en annan tjej. De va typ addidas kläder för Vogue. As kul, juste å sen en gruppbild. Så 8 gånger blev det!
Vi var ute hela dagen, varmt men de va rätt okej ändå. Efter fotograferingen så kom alex å andrew å hämtade upp mig och charlotte i brooklyn där fotograferingen var och dom åkte å köpte pizza (jag åt en bagel) sen åkte vi till Tildas hus å va uppe på hennes tak en stund för att sedan åka vidare till Avenue och därefter 1oak. De va roooligt!

Idag va jag och johanna på CoffeeShop å åt brunch, feta och spenat omelett å toast. Mums! Å johanna åt bananapancakes. Gött! Sedan sa vi hejdå å grät en skvätt.. buhu :(

Nu ska jag till mullberry för väskköp (ÅH YES) hihihi!!! å sen blire ikea tror jag!

Tråkigt inlägg im sorry men e inte på blogghumör (a) TJATJA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska bli kul att se bilderna när du kommer hem!! :)

Spännande med väskan hörru! Vilken färg ska du ha? Jag hörde från någon att det var väntetid på Alexa, men det kanske det inte är i NYC?

Kramen!

2010-08-07 @ 21:54:52
Postat av: M

Grymt med VOGUE!! Du är så grym! Vill se ALLA bilder sen! <3

2010-08-08 @ 07:44:27
Postat av: Johanna F

USCH SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!<3

2010-08-08 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0