lista

Du heter

 
Annie Mikaela Olsson

Smeknamn

Mikki (haha amerikanare alltså) Mela, Olsson

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Jag sörjer inte

Beroende av:

Vet inte

Vad tycker folk om dig?

Vet inte de heller

 Stämmer det?

Haha orkar inte

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår och mina ben

Hur imponerar man på dig?

Bra självförtroende och utsrålning, och prata inte för mycket om dig själv

Brukar du skratta för dig själv?

Ja, ganska ofta faktiskt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"i´m gonna shower and stuff. I´ll message u after"

Var bor du?

Just nu NYC, annars stockholm

Trivs du där?

YES MAN

Har du haft sex idag:

Nej

Hur svarar du i mobilen:

"AAA hallå??"

Vem ringde du senast?:

kommer inte ihåg men min kära bror ringde mig idag <3

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

fråga hur jag hade det och när jag kommer hem

Antal timmar sömn inatt:

7 typ

Sov du ensam:

Ja

Brukar du komma i tid:

Ja, jag försöker iaf

Hur känner du dig nu:

Lycklig

Vanligaste färg på dina kläder?

Svart och vitt

Vad tycker du om fötter:

Jag hatar fötter. Speciellt mina egna

Vad saknar du:

Mina nära och kära och min säng

Hade du en bra kväll igår:

Ja den var mysig

Favorit dryck på morgonen:

Kaffe och Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig:

11 - 12 typ

Är du blyg?:

Nee

Sysslar du med någon idrott:

springer å gymmar ibland (krallig som fan)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

nej

Har du spytt offentligt:

Ja 1 gång på ett flygplan

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex med en tjej, pilla på snoppen å dricka öl och kolla porr

Är du nöjd med ditt liv:

JA!

Är du bortskämd:

Tror man skulle kunna säga det..

Vad gör du i morgon:

Casting för Prada, Träna och träffa Louise

Vad är det värsta du vet?

Folk som snackar massa skit

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja det är det bästa jag har! jag älskar och saknar er <3

Vad är det finaste du fått?

Kärlek

En speciell dag du minns

Min 18års dag, den var bra!

Du samlar på:

Erfarenheter

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

MAMMA!<3

När grät du senast:

Kommer inte ihåg..

Vad skulle du göra om du vann en miljon

Köpa en väska och ett par fina skor, sen skulle jag spara resten!


Vill du gifta dig?

Vet ej

Vill du ha barn:

Tror det

Är du musikalisk?:

hehehe aa jätte (?)

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

Ja, dom är bäst

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

Ja

Biter du på naglarna:

ja ibland, när jag är stressad


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett gott skratt förlänger livet!

2010-08-02 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0