LEMLEM

Idag vaknade jag 8, tröött..men de gick över rätt så fort. Gick upp och gjorde mig i ordning, köpte lite yoghurt som jag åt påvägen till Charlottes apartme¨nt..lägenhet, huuuus whateva. Iaf, sen gick vi till IMG´s kontor för de va där plåtningen var. Fast på övervåningen där dom har en studio. Vi plåta från halv 10 till halv 7 men de kändes typ som tre timmar, de va sjuukt roligt. Kläderna va i vitt linne i grunden å sen massa ränder och mönster i olika färger på de vita grejerna. Sen hade vi vågigt volymigt hår, mycket mascara och orangeröda läppar. SJUKT KUL PLÅTNING! jag och charlotte fick släppa loss och göra lite som vi ville, så de va skooj.

Nu ska jag ut och springa sen ska jag lägga mig å kolla på Remember me som jag snodde av andra modellägenheten, nice. Imorgon är det jobb igen för Vogue Latino America sammarbete med Addidas. Det är också med Charlotte och två andra tjejer som också är ifrån IMG. Ska bli skojskoj. Och sen så är jag bokad för nått på söndag som jag får reda på va de e om imorgon. Yey! Så lördag är min enda lediga dag den här helgen, då blir det shopping för jag fick en inbjudan till alexander wang´s sample sale så den ska jag gå på..sen blire väsk shopping också. är SÅHÄR glad :):)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som om det går riktigt bra, roligt!!! Vi var o firade Hjördis på hennes 1-åriga födelsedag. Det var riktigt trevligt o de har gjort så fint med bar utomhus + att det går bra, det är jättekul. Mötte Jenny M som var där med båda sina barn, hon bor i närheten. Hon tyckte det var kul att det gick så bra för dig, men var inte förvånad! Hon har pratat med Terese också.

Hörs snart igen, kram

2010-08-06 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0