Ledig..igen

Idag är jag ledig, igen! Det är nog bra..va ledig fredag lördag söndag och nu måndag. Blir som en mini vacation. Haha! Igår så vaknade jag vid 1 sen gick jag och mötte upp mia, vi tog en lurre i Central Park och snackade lite..sen gick vi till VS och mia shoppade loss. Efter det gick vi hem till Alex och spelade lite monopol och efter de hem till mias killkompisar och chillade med dom en stund. Efter det gick dom på bio och jag hem och skypade lite med mamma, mathilda och charlotte. Haha roligt att jag och charlotte måste skypa när vi bor typ 10 min ifrån varrandra.

Idag vaknade jag vid 11, och har bara chillat hemma i lägenheten än sålänge. Fixat lite musik och ska snart ut och springa. Efter det ska jag träffa min tampubolon monkey charlotte. Haha! :)

Vad gör ni i sverige? kommentera gärna :):) då blir jag glad !

Kommentarer
Postat av: Alexandra Rodriguez Lundin

B-RUUUDEN!!

Verkar som att du har det freakin' awesome och att allt rullar på med jobb osv! Rhodos var iaf EPIC och nu chillar jag bara sönderrr, rehabar och försöker bli frisk eftersom att skolan börjar på onsdag, knas... Fast vet inte om jag ska gå :p hehe, u know me ;) jaja, du får ha det sååå bra och rock on, men kom hem snart cause SPE08F behöver dig!! Pussar och kramar från Alexandra och (förlåt nu, men) piss-Sverige... Är så otroligt trött på det här landet, så NJUT av NYC eeenda tills du spyr, snälla! :) hihi <3

2010-08-16 @ 20:55:31
Postat av: Mary

Låter som du har det superbra, men du får inte stanna för alltid för då blir vi ledsna! Men här i Sverige är det ruttet väder och regnigt. Imorgon börjar skolan och du får vara glad att du slipper gå dit på ett tag till. Jag är redan less innan vi ens har börjat. Vi kommer antagligen ha olika veckor det här året, det är verkligen sämst!!!!!



Rhodos var i alla fall superduper för oss också, fast ska jag vara helt ärlig var det skönt att komma hem. Bara värmen jag saknar :)



När du kommer hem ska vi nog allt hitta på något riktigt mysigt allesammans! Längtar!



Pussar

2010-08-17 @ 12:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0