lajlalal mmhm hej en rubrik va de här

åh är fortfarande glad för igår! det var så roligt!! Efter att jag kom hem igår iaf gick jag och johanna till starbucks och köpte varsin islatte (johanna iste) och vi satt där å chilla och åt yoghurt (johanna bagel) hahah alltså orkar inte med mig själv, vem bryr sig egentligen? Sedan gick vi å handlade och efter de hem å chillade. Sen kom Alex och hämtade upp oss och vi åkte å kollade på bio, "Dinner for Schmucks" inte alls som jag hade trott att den skulle vara, inte alls lika rolig menmen. Bion var klar halv 2 tydligen, så efter det skulle vi åka å spela biljard men då kommer alex på att han har tappat bort sin plånbok å vi åkte tillbaka till bion..där han hittade den (told you so). Sedan åkte vi hem för jag var sjukt trött som hade gått upp klockan 6 på morgonen.

Så nu har jag precis vaknat och ätit frukost, yoghurt med keso och äpple. Mums! Nu ska jag gå till gymmet och träna och hoppas att dom spelar vänner idag med :):)

Hörs sen! TJAAArååå

Kommentarer
Postat av: frida

hur ser en vanlig dag ut för dig ? mat, träning och hur håller du dig så smal ?



hoppas på svar :)

2010-08-02 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0