korv da!

Japp, vantetid vare..14 personer innan mig sa den kommer vara min om ca 3 veckor. HIHI hahah ehh :D
Ar sa glad, sa glad. Nu e vi hos alex och spelar monopol men eftersom att jag ar totalsamst pa det sa chillar jag vi datan istl. Imorgon ar det jobb igen..vad det ar for vet jag inte an men jag vet att det ar en as bra fotograf och en bra stylist sa de e nice.

Idag var jag forst pa brucnh me johanna, som jag redan sagt..efter det gick jag till mulberry och skrev upp mig pa lista, gick till charlotte och efter de gick vi och kopte smoooothies och frukt och satte oss i madison sq park och myste. Sen gick vi hit och nu e vi har. Lala..hors senare ikv eller imorgon!

VET NI FORRESTEN? jag ser typ minst 4 mopsar varje dag har borta och de gor mig sa himlans glad, haha :D

Kommentarer
Postat av: M

hihii det glädjer mig att mina uttryck har smittat av sig på dig :D korv!!

<3

2010-08-08 @ 07:42:42
Postat av: Johanna

Då var det som jag trodde :) Men du svarade inte på vilken färg du skulle ha?



Mys med mys i Madison square park hörru :)



Själv är man på G till jobbet som vanligt. 10 jävlar timmar blir det idag :p Men snart åker jag och grillar i Spanien!! Wohoooo :D

2010-08-08 @ 08:40:33
Postat av: Mamma

Regn o trist, working day!!!

2010-08-08 @ 13:09:59
Postat av: Emelie

Åh mopsar! Och visst blir man glad av dom? Det springer alltid runt massa i jarlaparken, jag brukar stå och kolla på dom och drömma om att ha en egen, en knubbig som typ snarkar och grymtar. Hmmm.. vad konstigt det lät men you get it! :D

2010-08-08 @ 15:25:18
Postat av: Mamma

Men kan du inte bara be att få "gå ut o gå" med nån moms som du springer på?!, så stillar du ditt sug....

2010-08-08 @ 20:27:09
Postat av: Pappa

Mops heter det väl

2010-08-09 @ 19:37:14
Postat av: Mack

Tjena syrran! Hoppas allt är bra?

Kan inte vi gå på bio någon dag, vore jättekul!

Aja du kan väl höra av dig!

Hug/ ja du vet vem! Han som inte får nämnas vid namn;)

2010-08-09 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0