I <3 NYC

Nu har jag precis ätit frukost , gröt med banan och te. Mums då! och tagit på mig en fuktig klänning eftersom att ingenting hade torkat helt, skönt!? helt ok.
Klockan är just nu halv 7 här borta och jag börjar jobbet klockan 8. Vet inte varför jag är uppe så tidigt egentligen. Är så trööött!! Är väl från gårdagen kan jag tänka mig.

Dem senaste 4 dagarna har det regnat och varit ganska kallt, hoppas de fortsätter att vara kallt..men regnet får gärna sluta. För den hettan som va hela Juli och halva augusti va typ den värsta i världshistorien (eller nee men nästan) och så vill jag inte ha de. Hehe!!

Nu känner jag bara att jag svammlar en massa strunt. Hörs när jag kommer hem idag efter jobbet, när de nu blir! TJA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med jobb! Hoppas det går bra och att det är skoj :)

Själv är jag på G in till stan med Bella och Jojjo och ska käka lite lunch och kika lite. Ikväll blir det som sagt F&S officiellt med hela utstyrseln :) På lördag hoppas jag på att det blir middag på Sangria :)

Hur ser din helg ut? Puss och kram

2010-08-26 @ 14:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0