Hejsan mamma och pappa, ha de sa kulT pa restaurangen

Pingpongen igar va...kul och annorlunda. Vi kom dit och fick satta pa oss as tontiga outfits och sen fick vi spela massa matcher. Jag forlora min saklart men de va kul anda! Efter det akte vi pa middag och sen ut men jag gick hem vid halv 2 eftersom de va workwork idag. Snart ska jag aka till mitt jobb som ar for teen vogue. Ska bli kinda awesome.
Efter det kanske jag ska pa Eat Pray Love med Lancome som en bokare pa img invitade mig till. Far se om jag gar pa det, annars ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.

Ska bli battre pa att ta kort och lagga upp dom har, promise..har bara varit lat pa senaste tiden. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0