Hejhejhej

Igår efter castingen bjöd alex på lunch, vi köpte en hamburger for 2. HAHA så jävla stor, delade den på häften å jag åt typ halva min halva. Så sjukt att det finns sånt där, gissar på att folk faktist äter en sån där helt själv här i amerikatt.
Sen cyklade vi lite å sen på kvällen gick vi till Avenue, de va suuper kul faktist. Bara att johanna inte va me å de va tråkigt!
Nu sitter jag iaf i min säng och dricker iskaffe från starbucks och chillar lite, ska duscha snart och sen springa iväg på en casting för Ralph Lauren. hhoho aja , prada igår gick inge braa. dom tyckte att jag var för lång å för smal, dom hittar väl alltid nått som är fel i guess..

Idag blir de iaf träning och städning i lägenheten, börjar bli rätt så nasty nu faktist. Whats going on in sveeden raa?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå gullet! :)

tråkigt att det inte gick vägen hos Prada, men du kommer hitta något mycket bättre med din långsmala kropp!



Farfar hade 80 års fest idag och vi saknade dig där .. hehehehe han fick en morgonrock och en lampa :p



Hoppas det gick bra på Raffe :) saknar dig! Nikolina hälsar jättemycket lycka till! <3



2010-08-03 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0