GODMORGON SVERIGE!!

Idag började alla mina classmates skolan. Känns liksom inte på riktigt, de e ju sommarlov fortfarande?!? iofs har jag inte haft sommarlov eftersom att jag har jobbat hela sommarlovet men de har iaf varit ett bra sommarlov om ni fattar va jag menar, eftersom att de är slut nu för nu har ju skolan börjat även fastän jag inte är där. Aja, ni fattar!

Igår kväll så åkte vi till bullriding stället och jag red på tjuren igen, jiha! De va sköjt, sen så åkte jag hem å sov. Kul kväll ! Idag så var jag först på två castings som jag fick skjuss till, tacktack. Sedan var jag bokad för Calvin Klein jobbet, så efter min sista casting som var vid 1 (jag  var inte klar där borta förrens typ 20 över) och calltime för CK var 1.30 så jag blev lite sen. Alla som va på den castingen skulle typ till CK jobbet så de va inte bara jag som va sen. Iaf, på castingen så kommer de in en tjej sist och de hon säger typ 2 minuter efter att hon har kommit är "alltså jag måste gå för jag ska på en CK visning och calltime är om en kvart" vi ba men alla ska på den som är här inne så ställ dig sist i kön? och ändå fick hon gå före konstigt nog och dom som hade castingen kollade as konstigt på henne som att hon typ va dum i huvudet..tyckte lite synd om henne..kunde ju inte hon veta men ändå. Hon kom i tid...blev lite irri ändå. När jag kommer till adressen jag skulle till ser jag en buss, och han som bokat mig och alla andra säger "go on the bus". jag ba hehe wtf??!?!

Så jag och Leticia (som fyllde 18 idag btw) går på bussen och den är full med massa modeller. Vi va väl typ 10 tjejer och 10 killar. Snygga killar, Calvin Klein killar om ni vet va jag menar. Mikkan Rönn, du skulle dö..hehe svimma. Din kompis Lucas va en av dom btw..

Iaf..så åker vi buss i en halvtimma till New Jersey, kommer fram till Hilton hotellet där och får gå ner till pool arean där vi får hänga hela dagen. De kanske låter nirre men de va de inte, kallt som satan och de enda dom hade att äta var ost och kex typ. Haha visst, gott..men inte så nyttigt och bra lunch. Iaf..så fick vi make och hår, och sedan vid 7 tiden var de dags för visningen.

Vi gick alla upp på runwayn och stog där i typ 2 minuter, gick av och sen vare slut. Inga byten eller nått..de va liksom i en trädgård vid en pool för en massa kunder som köper in CK till sina affärer.
Det var en bra grej att göra för då kanske dom bokar en för deras stora visning på FW i september. Så jag hoppas jag får den!

Sen åkte vi bussen hem igen, somnade typ. Sjukt hur trött jag var. Sedan gick jag, Leticia och Charlotte och firade Leticias födelsedag på NANA SUSHI. AAS GÖÖTTT! jaaa jag gillar sushi nu, bra va tjejor? Freddan å mikkan å olpis. Yeyeyye!!

Efter det gick jag hem och svarade på en intervju från Stylecaster.com. Dom gjorde en intervju med mig inför Fashion Week, så håll koll på deras hemsida..den lär ju komma upp snart. Haha sjukt svårt att svara på alla frågor, mejlade min bokare me alla svar två gånger för att jag ändrade mig så mycket. Ussschh! jaja, hitta på lite också faktist om jag ska vara ärlig. hehe hoppsan..

Nee, nu ska jag SOVA! och de ska bli så himlans nice!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, vad mkt roligt du får vara med om!!! Det händer liksom saker hela tiden.

2010-08-19 @ 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0