Fredag & fångarna på fortet

Okej, börjar med igår.

Fredag: Hade några castings på förmiddagen som jag tror gick bra, efter det gick jag och Linnea till modellounge och åt lunch. De va gott, äggröra med bacon och lite yoghurt. Sen så ringde en av bokarna på IMG mig och sa att jag skulle möta dem på kontoret för lite shopping. Så först gick vi till ett ställe där de va massa skorea, men ingen hitta någonting alls så vi åkte till SoHo och shoppade där. Bästa shoppingstället om ni ska till NYC! :)
Vi gick till topshop, urban outfitters, all saints osv. Hitta en del niciga saker så de va kuul!! :)
Eftet de 6 timmarna av shopping va jag rätt trött i benen så de blev ingen träning för mig igår, hoppsan. Blir extra hårt idag istl. Sedan gick jag hem å duscha, å fixade mig och blev upphämtad av Jack (alex kompis). Vi åkte å hämtade upp två underbara tjejer från frankrike och Emily. Sedan mötte vi upp alex å alla andra på the empire hotel. Men tydligen va alla tvungna att vara 21 för att komma in på den där tennis saken så vi kom inte in, jaja spela roll egentligen. Så vi åkte till en sushi restaurang istl och efter det till SL. De va aas roligt där, sjukt bra kväll. Sen gick vi till the standard hotel igen och där va de också skit kul. De e typ den hippaste klubben här nu, de e den me hot tuben. Rätt nice och lite galna männiksor men de e kul.

Lördag: har inte gjort något vettigt alls hitills, sov tills klockan va tolv och nu har jag ätit lite keso med yoghurt och frukt och kollar på fångarna på fortet. Åh de e så nice ::):) hihi äntligen. Har längtat typ!!

Btw så köpte jag en badbomb, ansiktsmask osv från Lush igår så efter träningen idag ska jag ta ett bad å spaa här hemma. Niiicee! HÖRS SEN :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-08-29 @ 10:15:53
Postat av: Johanna

Heeeej! Har väntat på lite nya inlägg :)

Vad roligt att det gick bra! En fråga bara, varför shoppar du tillsammans med din bookare? Pröjsar de då? :) Jag bara älskar Lush! De har världens bästa ansiktsvatten där. You should try it!!

Själv så ligger jag här i Mackans säng och väntar på pannkakor, yummie! Idag blir det nog bara en slappar dag, med lite shopping på Willys och Yoga ikväll.

Hoppas du får en skön söndag när du vaknar sen :) Puss och kram ses på stan!

2010-08-29 @ 10:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0