första bilden tagen

började min dag 8 här borta, tog inte första bilden förrens 15.30. jag har alltså läst lite i min bok som jag började på igår..har inte hunnit läsa här borta alls, eller har väl mer inte tagit mig tiden eftersom att det varit så mycket kul att göra. sen har jag ätit lite frukost och lite lunch. haha har typ käkat as mycke idag känns de som, först frukost hemma sen lite yoghurt och frukt här. sen åt jag en halv bagel..oups..trotsarn och lunch, sallad och köttfärslimpa. de va rätt så gott faktist. sen åt jag två kakor till efterätt..oups..trotsarn igen. Men tänkte faktist att jag skulle gå hem härifrän (18 gatan och 10 avenyn. jag bor på 44 gatan och 3 avenyn) så det är faktist en bit. sen ska jag ju träna när jag kommer hem också så då borde de ju va okEJ.  SEN BLIR DE TILL ATT SOVA FÖ JOBB IMORGON. (VET INTE VARFÖR DE BLEV STORA BOKSTÄVER NU? HAHA). MEN DE E JU FRÅN MOBILEN SÅ DE E VÄL INTE SÅ KONSTIGT ATT DE CPAR SIG. JAJA, DAX FÖR NÄSTA BILD. HÖRS HEMMA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0