e så efterbliven

Läste precis mina senaste inlägg, älskar hur ofta jag skriver "typ" HAHA! vafan betyder typ egentligen? måste typ kolla upp det. åhnej..

När jag kommit hem från mitt jobb, som jag gick hemifrån..massa blocks och avenyer. Känner mig fett duktig så gick jag å linnea ut å gick en powerwalk som sedan slutade som en promenad men de va nice.

Nu ska jag hoppa in i duschen, förresten så gick de as bra på jobbet idag och dom va as nöjda! Imorgon har jag tre castings sen blire partaj på the empirehotel.......
kul jaaaaa!!!!


Heidååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå :) Vad roligt att det gick bra! Då kanske de tänker på dig nästa gång de ska göra en photoshoot :)

Exciting med partaj på the Empire Hotel :) Har ni partajat där förut?

Ha det gött, haj! 8)

2010-08-27 @ 11:31:39
Postat av: Pappi

Ho ho!!???

Var är du?

2010-08-28 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0