Dagen

idag var jag pa en casting for Ralp Lauren, gick bajs. Efter det gick jag hem och at lite avokado och sedan gick jag och motte Charlotte for att ta henne till sjukhuset for att hon madde skit. Sa forst gick vi till agenturen, och fick reda pa att  jag ar bokad for Vogue latin america och addidas, vet inte vad de va riktigt menmen. Sedan gick vi till starbucks, chilla lite i madison square park och sen gick vi till sjukhuset och hamtade ut medicin till Charlotte. Efter det gick vi till chipotle och at sallad, goottt!!

Nu sitter vi och chillar lite och vet inte vad som hander ikvall men tror de blir en lugn och nice kvall..maste stada ocksa vilket jag inte riktigt har hunnit med annu.

Hors seeen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fortfarande ingen städning?! Hur gick det med tvätten btw?

2010-08-05 @ 08:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0