dagen blev trots allt bra tillslut

Japp, castingen gick galant. Jag och Charlotte blev båda bokade för jobbet och vi jobbar imorgon, look book för LemLem. Yey! Samt att jag och Charlotte jobbar tsm igen för VOGUE Latino America på Fredag. yey!! (Charlotte är en av mina super bra vänner här borta så de kommer bli kuuuul :):) )

Idag efter castingen gick vi som sagt till modellounge och fick gratis linnen, helt okej..ska träna i de tror jag. Sedan GICK vi till China town från Union Square..okej de e inte så långt men ändå, ganska långt är de ändå. Där köpte vi kinesiska smoothies me några jellygrejer i. haha as konstigt och läskigt men de va gott. Och sen så påvägen hem så gick vi tillbaka till Union sq..å därifrån skulle jag ta tunnelbanan men då inser jag att jag har tappat mitt tunnelbanekort så jag GICK HEM HELA VÄGEN FRÅN CHINA TOWN. downdowndown town ända till uuuuup town (mer midtown okok i know) å nu e jag trött.

Men ska snart springa till central park, ska bli näjsnäjs. Efter det vet jag inte va som händer eftersom att jag jobbar imorgon kanske jag bara ska ta det lugnt. Äsch, får se va kvällen bjuder på :)

Vill bara säga att ni är absolut bäst som kommenterar, LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, hoppas kortet gick ut snart så det inte var helt nytt. Nu skall jag samla ihop mig och sticka ut o jogga så här på morgonkvisten. Alla andra sover utom Johanna som har åkt till jobbet.

2010-08-05 @ 07:18:08
Postat av: Farsan Balou

Idag har jag städat garaget och slängt en del grejer + att jag har slängt såna där, "den här kanske kan komma till användning" så det känns jätte bra. Nu skall jag dammsuga bilen.

Underbart väder. Ikväll skall vi på Hjördis ett års jubileum.

Ha det.

2010-08-05 @ 11:22:15
Postat av: Johanna

Hallå hallå :) Vad roligt att få jobba tillsammans med en buddie.

Mkt träning för dig idag alltså! Själv ska man käka en goood middag på Hjördis, yummie!! :)

Kram och lycka till på jobbet imorgon!

2010-08-05 @ 17:28:46
Postat av: Mathilda

Gud vad härligt att jobben går så bra! Happy for you :) TACK för kortet, super kul att du skickade! så var det den där bilden vi pratade om eller hur? eller var det när jag åt lunch med åsa, peter och marcus kanske.. jaja vi pratade om den iaf :D

Har packat idag efter jobbet! Mamma och pappa kom hem igår så nu har vi packat tillsammans och köpt påsar som man drar ur luften ur så att det får plats mer i väskan, herregud jag får knappt ha med mig något :O blir väldigt svårt! Imorgon ska jag till frisören igen, slingorna som hon gjorde syns knappt så nu ska jag slinga mer och förhoppningsvis bli lite blondare hehe. sen på kvällen har jag min avskedsfest, och jag dör på att du itne är där :( har märkt nu att jag bjudit lite för många hehe.. men får se, hoppas att inte alla kommer för då blir det antagligen kaos haha. Men det löser sig.. På lördag ska jag äta frukost med dina päron och säga hej då och få se deras bilder från NY och få veta ALLT om dig som jag inte hinner läsa eller få veta när du är där borta :) Kommer bli supermysigt! Saknar dig enormt!

2010-08-05 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0