Dagen

Idag har jag 6 castings, blir myske åka runt idag alltså. Första är vid 11 och jag beräknar sista att vara vid 4. Jaja det är helt okej ändå. Igår va vi på middag på TAO, en japanesisk/indonesisk/thailändsk restaurang. Hehe ja de va typ en blandning okej?

Sen gick vi till Avenue men jag gick hem rätt så tidigt. Nu har jag precis vaknat och har faktist städat upp lite här hemma. Nice! De osköna är att tjejen som sover i de stora utrymmet inte har sin fläkt på så de blir as varmt där ute..fattar liksom inte grejen riktigt. Aja!

nu ska jag klää på mig och gå ner och äta frukost någonstans. Är hungrig idag! Hehe! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Pappa

http://www.youtube.com/watch?v=BMXCPANHeYM

Hej gumman!



Hittade denna på tuben och kom att tänka på dej. Vet inte om det funkar att klicka på länken, men vi gör ett försök.

Hej då.



2010-08-17 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0