brunch partaj!

Vaknade vid 12 idag, hehehh skönt rå! Ja de va nice, kom hem halv 4 igår..rätt tidigt faktist om man jämför med hur de brukar vara. Skönt att somna, trodde att jag fått feber när jag la mig ner i sängen. Mycket på gång nu!
Iaaallafall så käka jag lite frukost sen så gick jag och therese till Central park och chilla lite sen tog vi tunnelbanan till the SoHo grand hotel för brunch. Vi åt kyckling sallad utan sallad i men de va gött.

De va sjukt nice musik samt en tjej som dansa like crazy, och så va hon helt vit i näsan..hosthost kokain..hosssst. ojoj!! Men men, de va galet varmt så efter 2 timmar gick vi därifrån och nu är vi hemma. Ska ut på en springrunda + promenad och lite mat inhandling. Efter de blire bio, inception igen tror jag eftersom att jag somnade första gången jag såg den. FRÅGA MIG INTE HUR, för de vet jag inte.

Här kommer en video från gårdagen..man hör inte så bra men Alex frågar de norska tjejerna om de är sant att Norskor och svenskor hatar varandra sen vikingatiden..dom säger Ja och jag ser väldigt förrvirrad ut..eller nått!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha ni är för sköna x)

<3<33333

2010-08-30 @ 11:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0