blablabla

I fredags va vi på middag på Abe & Arthur..efter det gick vi till klubben SL som ligger precis brevid restaurangen. Den tillhör typ! Där inne hade vi as kul, jag och charlotte har alltid skoj. Förutom att Magalie har åkt hem så henne saknar vi. Där inne iaf va de en as full tjej som börja skrika och putta på alex utan anledning och sen gjorde hon samma sak mot charlotte. Char fick damp och skulle ge tillbaka, då fick jag använda mina starka armar och hålla tillbaka henne. hehe ye! De va iaf skoj.

På lördagen gick vi på brunch på ett ställe som heter cafeteria. As nice va de, jag åt pannkakor me citronkräm och blåbär. Mums! Sedan chillade vi i 1000 timmar och efter det gick vi till Brinkleys för middag, jag, Emily och Amelia delade på massa olika rätter. Men eftersom att jag inte ätit nått sen dom där pannkakorna vid 2, (klockan är typ 11.30 när vi är på Brinkleys) så fick jag värsta magknipen och gick hem en halvtimme efter vi kommit till Southside.

Nu har jag precis vaknat och klockan är 1 här borta, jag undrar vad jag ska göra av den här dagen. hmhmhm!!

Jaja, vi hörs senare :):)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har fråga här på jobbet. När blir man myndig i US?

2010-08-16 @ 16:19:25
Postat av: mikaela

när man blir 18! men man får inte dricka förrens man är 21, och man får köra bil när man är 16..knasigt

2010-08-16 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0