aveda jobb

sitter och får mitt hår iordning gjort nu. satt i sminket innan och höll på att dö typ. först klistrade hon på klistermärken typ med hårsnoddar på som ma knyter ihop i bakhuvudet. klisermärkena sitter på sidan av huvudet och drar ut ögonen, så att man får kinesögon yp. alltså jag fick panik typ, jag ba ska dom va såhär? hon ba jaa..jag kan försöka göra dom lösare? jag ba jaa tack.. dock fungerade det inge bra så dom tog bort dem. Thank god!!! jobbet idag är för hårstyling. dom sa att dom kommer ändra mitt hår många gånger, och jag som redan är sukt trött. härligt!  nää men nu ska jag vara positiv, blir nog en bra jobbdag :) hörs senare, bloggar från mobilen nu. skillat?! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, du som inte gillar att de drar o har sig för mycket i håret, hoppas det gick bra till slut. När får man se bilder på alla jobb du gör?

Idag har vi försökt få ordning i röran på jobbet med telefoner, som till slut började fungera och internet etc.

2010-08-26 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0