Äntligen min

Nu är du äntligen min, finafina Overzised alexa bag i svart skinn med insida av mocka. Jag tror typ att det här kan vara det bästa man kan göra. Gå in i en butik där allt står uppradat fint på hyllor, en doorman som öppnar dörren och en doft av exclusivitet slår till. MMH!! Min fina väska, den luktar tilloch med gott, det är de bästa i hela världen..nästan! Åhåhåh, men min louis vuitton är ju också bra..men just nu är alexa bättre.. ALEXA! <3 Svart, skinn, mocka, gulddetaljer. Hur kan något vara så fint å så bra?
 
Iaf, städade precis hela lägenheten. FYFAN, vi har tydligen en mus och jag börjadfe nästan gråta. Så nu har vi städat, ska hoppa in i duschen och sen springa iväg på en casting för Teen Vogue. Hade en tidigare idag för Allure magazine. Och Teen Vogue är på samma ställe. Hela dagen igår jobbade jag ju som sagt och det gick jätte bra och fick sjukt mycke snygga bilder. Efter det åkte jag hem till alex och jag, alex, dave, magalie, andrew och daria spelade monopol hela kvällen. Jag förlorade..bajs! Dave tog alla mina pengar och ägodelar. Sen åt vi mexikanskt och chillade vidare.

Nu blire dusch och sen casting, å pill me nya väskan. Åh! :D<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis!!!! Det känns verkligen att du gillar den, det är du värd!

Jag fick med pappa runt i spåret.Järfälla kommun har satt upp varningsskyltar att man springer/går där på egen risk, för det är så illa skött.

2010-08-09 @ 21:09:39
Postat av: lillebror

för oss som inte är så himla insatta kan du väl kasta upp en bild ;)

2010-08-09 @ 23:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0