Sista dagen!

Idag har jag och hanna varit inne i London hela dagen, shoppade en vaska, en topp och lite smycken fran Topshop! Sedan var jag pa en testfotografering som bara var i en timme typ och sedan en Gosee! Sen gick vi till agenturen och lamnade och hamtade min stockholmsgruppenbok! Nu sitter jag i koket och kollar pa nar mammorna lagar mat, prawn curry something blir det till middag. Mums!!

I forrigar gick jag pa en massa castings sen gick jag mamma, karin och scott och at middag i covent garden pa en jatte god italiensk restaurang. Mumsigt! Dagen efter (igar alltsa) hade jag Teen Vogue jobbet, som var lite konsitgt. Gjorde bara en bild, sa de gick fort och sa men det kandes inte sa jatte bra. Men battre an ingenting iaf!

Ikvall ska vi gora pumor till halloween, och sen bara ta det lugnt. Imorgon aker vi harifran kvart over 4 pa morgonen och planet gar sju! hejdaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0