Framme och "forsta" dagen

Planet gick tre igar eftermiddag ifran vasteras, inte sa jatte najsigt plan. Men vi flog anda bara i 2 och en halv timme sa det var jatte skont. Efter att vi blivit upphamtade pa flygplatsen akte vi direkt hem till familjen cameron och at varsting goda middagen. Mums! Sedan kollade vi pa The X Factor, som ar ungefar som Idol fast mycket mycket battre. Alla var sjukt bra pa att sjunga, inte alls liak daliga som i Idol! :p
Inatt vaknade jag typ en miljard ganger, eftersom att det bara ar 1 timme att stalla om ar det ju inte sa mycket. Men eftersom att vi i sverige och england stallde bak tiden en timme igar blev det tre timmars skillnad istallet. Imorse at vi jatte god frukost, raisins&cinnamon bagels med creame cheese. Mums! Sen var vi ute pa en langpromenad och efter det akte vi till BlueWater vilket ar typ det storsta shoppingcentrumet in the woorld, not kidding! Sa jag shoppade, men inte sa jatte mycket, det blev en kofta och kjol fran zara, tva leggins fran HM och en mjukis troja fran Hollister. Och sa lite surprises for varldens finaste kille! :)
Nu ska vi ata middag, grillad kyckling med massa goda tillbehor. Imorgon ska vi vara pa Agenturen 10.30, sen vet jag inte hur resten av veckan ser ut men det blir nog en del tid i London. Ska forsoka hinna att traffa tva tjejer som jag traffade i Tokyo, och Frida!! Sedan kanske jag, Hanna (dottern hos dom vi bor hos) och hennes kompis ga pa nagon fest pa Tisdag. Sa jag tror att det kommer bli kul! Hors nar vi hors!!
(Hoppas bara att det inte ar for svart att lasa utan alla An och On med prickar pa, hehe!)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

åh låter super mysigt och jätte gott!

haha kul att du åker utomlands men ändå handlar kläder på affärer som vi har här hemma ;) hoppas att du har det bäst <3

2009-10-26 @ 22:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0