Castings

Imorse skulle jag och mamma vara pa agenturen vid halv 11, sa vi akte hemifran vid halv 10. Det var dock lite svart att hitta sa vi kom lite sent! hehe! Jaja, nar vi var framme fixade dom min bok och tog lite bilder, och sen hade jag tre castings. Forsta var i ett stort hus, men en receptionist och sen var man tvungen att skriva namn, tid, datum och vart man varifran och vem man skulle traffa. Sedan fick man ga upp for en massa trappor, nar jag kom in i studion dar castingen var hade dom en photoshoot, med en kand modell, som jag inte vet namnet pa men jag tror att hon ar med i samma agentur som mig har i London! Andra castingen var i en lagenhet, dar det var en svensk fotograf som hade castingen. Jag var tredje svenska tjejen som var dar, det marks att vi har hostlov!! :p
Tredje castingen fick jag lite brottom till, blev typ en timme sen. Och fick ga fran tunnelbanan i typ 40 minuter, SJUKT SEGT! Han som hade castingen tyckte dock att detvar helt lugnt sa det var ju skont, det var for nagon engelsk tidning och deras beautytjej (hon som sminkar osv) var svensk, sa han kunde saga "du ar sot" pa svenska. Haha horde inte vad han sa forst!!
Efter det var jag och mamma (som var jatte snall som foljde med som sallskap overallt) sjukans trotta. Sa vi akte till Covent Garden, och hittade ett jatte mysigt cafe/bageri som hette Pauls. Dar bestallde vi in jatte mycket te och croissanter(stavning?) med jam och smor!! vilket var jatte gott, sedan tog vi taget hem till Familjen Cameron, de tar typ en halvtimme. Nu ska vi ata fisksoppa, och massa brod!
Har ingen aning om vad planerna for imorgon ar, men jag tror att jag far reda pa det ikvall nagon gang!
Hors imorgon tror jag! Pusspusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0