mmmmh!!!

Nu har jag och Linnea väntat på vår chaufför i typ 1 och en halv timme. Haha! Jaja, what to do? Missar typ 2 castingar liksom, aja deras fel!
Händer inte så mycket här så de finns typ ingenting att skriva. Vi har kollat lite på Desperate Houswifes och gått på castings. En casting var helt sjuk, jag va tvungen å gå framåtillbaka jätte fort å så skulle dom kolla på mig. Haha! Alltså dom är så roliga!

Hoppas alla har det bra, missing you!

Jag är SJUKT sugen på spaghetti med köttfärssås förresten, ahh fatta gott!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har precis skickat mail och det var ju dumt för nu är jag ju uppdaterad. Kul att du skriver på i bloggen.

Kram / Mamma

2009-06-30 @ 15:21:05
Postat av: Johanna

Så länge du skriver lite så blir jag glad :)

Du kan ju även berätta lite om väder och vind och så :p

2009-06-30 @ 18:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0