Hej!

Har precis ätit lunch. Hatar maten här! As äckligt, från och med nu ska jag bara äta sallad från Mc donalds!!! Och special K, Det finns, woho!! Har 4 castings till nu på eftermiddagen. 9 totalt idag och nej mamma jag har veeerkligen inte koll på vilka och vad det är för. En var för Shisheido vet jag iaf,

Haha Rakel du skulle ääälska tokyo, för det finns så sjukt roliga människor här. Alltså dom pratar så himla roligt och alla går likadant å jätte fult å haha jag kan verkligen tänka mig hur du skulle vara här. Haha!! Åk hit någon dag, ´promise, you will have the time of your life ;) men det har inte jag..de e rätt segt här´.

Jag saknar er !! Pusshej

Klockan är nu btw, 16:43

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha!! Du har i alla fall något att sysselsätta dig med då ju 8)

2009-06-30 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0