Underbar dag!

Idag är det säker 36 grader ute i skuggan, om inte mer. Sjukt varmt alltså! Men nu har det mulnat till sig lite så de är lite svalare vilket är grymt skönt, när man inte får bli brun alltså. Annars hade de varit andra bullar, hehe!!

Efter att jag hade tvättat åkte jag och Kornelia (en sjukt tevlig och rolig tjej från polen) till en trädgård/palatsgrej? som va jätte fin. Där gick vi runt å tittade å sen satte vi oss på en bänk i skuggan å pratade om allt och inget. Efter det åkte vi tillbaka till vårat område och då gick vi till Dean & Deluca å åt lunch..en islatte å en liten macka med crabfish röra å sparris. Sjukt gott och perfekt, en liten lunch eftersom att det blir lite tidigare middag eftersom att bion börjar 8. Då måste man ju äta popcorn, eftersom att de e ju bio???
Svetlana ringde och fråga om jag ville följa med på yoga, men det får bli en annan gång. Yogan börjar 6 och slutar halv 8, blir lite tajt där..

Imorgon är planerna att åka till stranden, men jag får se hur det blir med det faktist. Ska ut å ta en lång springrunda imorgon tänkte jag, å sen eftersom att allt ´är stängt imorgon kanske det bara känns lockande att ligga inne å läsa och kolla på film. Who knows!!

jaja, här kommer lite bilder från idag iaf..

    

Första bilden är på min super goda dricka, som finns i sverige också! Hur god som hellst, sen är de massa bilder på parken vi va i.

Satte precis på nrj, först våran låt å sen halo med beyonce..måste ju betyda nått? Eller?:)<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkligen underbar dag! Kul att se lite trädgårdsbilder, du vet jag gillar ju det. Stranden låter som att du inte får missa om det är med Jesper o hans flickvän?

Här hemma är det REGN och skall tydligen vara så ett tag. Vi hade superfint igår.

Kram

2009-07-19 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0