Tvättningsdag!

Idag vaknade jag vid 10, och hade ingen lust alls att träna. Så jag gick upp å gjorde frukost, youhurt, banan, musli, blåbär..det vanliga alltså. Med te och äppelbitar!!

Sen så har jag tvättat tills dess, underkläder, nåra toppar å så mina träningskläder såklart. Nu ska jag vänta tills min smutstvätt ligger å tvättar sig, medans ska jag läsa lite. Efter det ska jag träffa Kornelia för lunch å promenad. Ikväll tror jag att vi går på Harry Potter faktist, eftersom att det är helgdag imorgon lär ju allt vara stängt. Så man får ju passa på!
Disney land vet jag inte när det blir faktist, kanske nästa sändag eftersom att jag jobbar både fredag och lördag, med escada visningen :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är väl bra att vila upp sig lite också. Tvättar ni för hand eller har ni fått igång tvättmaskinen?

2009-07-19 @ 08:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0