Tjennnaaa!!

Helloo! Kom precis hem från 6 castings idag, bra jobbat SWITCH!!! ah..
Idag började vi halv 11, sov till halv 10 for once..och drömde massa konstiga saker, drömde om ralls lilla hus, å att de va jätte många där inne? å alla gick runt å hade värsta husesynen! Haha! Å sen drömde jag om Jennifer, så om du läser de här så vet du ju att jag saknar dig :D haha!

Efter första castingen gick jag och linnea till Shibuya, de tar väl ungefär 20 minuter. Vi gick till hotellet där vår flygbuss går ifrån, men tyvärr går de inte att gå dit när vi väl ska dit den 10 augusti eftersom att det är EN mille med trappor uppåner, så de lär ju ta två timmar istället för 20 minuter. Så de blir taxi då! Anyways, vi gick in på boka bussen, och vi va ju såklart dom första, killen i receptionen fråga om de va för imorgon å blev helt förvånad när vi sa den 10 augusti. Haha! Jaja, ms olsson är den bokad på nu. Känns bra att jag vet att vi verkligen kommer iväg när vi ska komma iväg, 05.50 går den iaf, ifall ni ville veta..hehe!
Sen åt vi lunch på hotellet, sallad me kyckling, avokado å parmesanost. Supergott! Även om jag nästan va hungrig redan när vi va påväg hem, jaja!
Från 16.00 till 21.30 hade jag de sista 5 castingarna, så då satt jag i bilen hela tiden. Blev en del flummerier efter ett tag eftersom att man blir så sjukt trött, helt galet!
Min chaufför släppte iaf av mig vid mataffären så jag köpte mjölk å bananer, sen gick jag till min käre vän Starbucks å köpte en Grande soyalatte, Dinner for the day! Ja förlåt mamma å Linda, men ibland så har man inte riktigt orken att ställa sig framför spisen, även fast jag vet att man måste, hehe! jag åt banan å musli och mjölk också, om de plussar lite iaf? :)

Nu blir de nog bara film å sen sova, ska bli otroligt skönt att få sova!! Måste ju vara utvilad tills imorgon, för då väntar Disney Land. 09.20 drar vi hemifrån!

GOODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, man behöver ju inte stå framför spisen alltid. Ikväll slipper vi för vi är bortbjudna, mkt trevligt.

Ge järnet nu på Disneyland!!!

2009-07-31 @ 16:04:33
Postat av: Johanna

Hahaaa, klockrent!! De kanske bara är ute i sista minuten i Tokyooo :p

Hur smakar mjölken där borta? Jag är askräsen och diggar bara svenska kossors mjölk :)

2009-08-01 @ 11:05:53
Postat av: Jennifer

Saknar dig med! :D inte långt kvar nu!!!

2009-08-01 @ 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0