The devil wears prada!

Har precis gjort te och satte på The devil wears prada! Har legat å läst ett tag nu, har precis börjat på en ny, lite mer oseriös bok som heter Alla var där som är skriven av samma författare som the devil wears prada. Så ni lär väl fatta ungeför vilket stuk det är? Haha jaja!

Tycker att jag förtjänar lite oseriöst och chillination saker, eftersom att jag tvättat, varit å kollat i en trädgård (vet inte vad som händer med mig) och handlat. Massa vuxen poäng! Ikväll blir de ju dock Harry Potter så de jämnar väl ut sig lite. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha Ha, vuxenpoäng var det. Mitt i prick. Tvätt och trädgård!!! Härligt!!!

2009-07-19 @ 10:57:22
Postat av: Johanna

Hahahaaa, det vet jag inte riktigt ;D

2009-07-22 @ 19:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0