Söndagsfika!

Efter middagen idag, som blev svampsoppa (från påse, gott? nja..) så gick jag och Linnea till Dean & Deluca å tog en kvällsfika, för mig blev det vanligt kaffe och bananabread å n liten chokladbit. Mumsigt var det! På vägen hem gick vi förbi nått japanskt jippo, med massa människor som stog å dansa å så sålde dom popcorn å sockervadd och sånt. Linnea tog lite kort, ska fråga om hon kan lägga upp dom så att jag kan sno några! ;)
Nu ska jag läsa lite å sen så blir det desperate Houswifes innan vi somnar, imorgon ska jag ringa agenturen vid halv 2. Så jag ska sova ut, äta frukost å gå på en lång promenad tror jag. Hoppas på mulet väder imorgon så att man kan vistas ute utan att svettas ihjäl, haha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en mysig em. Be henne gärna om foton.

//M

2009-07-26 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0