Skön dag!

Idag har jag bara tre castings och jag börjar vid två, och slutar vid 6. Nu är klockan 1 här borta och det regnar ute, det är rätt skönt faktist. Dock är det fortfarande varmt, även fast det regnar!
Nu ska jag snart äta lunch och sen blir det castingbilen. Här kommer lite bilder från gårdagen :)

   

Här är lite bilder från den rundan jag brukar springa, visst är den inte så här fin hela tiden kanske, men det är ju något iaf :) sista bilden är min fika igår, sjukt god cranberry scone! mums!
Förresten, varje gång jag går in i parken så sitter det en gammal tant på en bänk, tror att hon är uteliggare eller något. Och eftersom att jag nästan springer eller går där varje dag så tror jag att hon börjar känna igen mig..creepy!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Morsa på henne nästa gång, vet ja!

2009-07-21 @ 08:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0