Showtime!

Klockan 6 gick jag upp i morse å åkte till shimbashi, för att äta frukost med Svetlana på starbucks! Good stuff :) En soyalatte, yoghurt å banan senare åkte vi vidare till hotellet där visningen var. Där fick vi först make, å sen ett GIGANTISKT hår! Helt sjukt, sen fanns det as äcklig mat å massa äckligt snack så de va väl typ lite sånt jag åt till lunch.
Eftersom att det är sjukt mycket väntan så läste jag nästan ut hela min bok, Twilight, som är sjukt bra nu i slutet. Måste läsa vidare (a) haha! Pratade typ inte med nån så mycket eftersom att jag typ inte hade någon energi eftersom att de där tunga håret tog all.  
Visningen blev vid ungefär halv 7 och vid 8 var vi tillbaka vid shimbashi, där våran chaufför hämtade upp oss igen. Då åkte vi på två castings, å vi hade hur roligt som hellst i bilen eftersom att vi var så trötta å helt sjuka i huvudet. Hah! :D jaja, efter castingarna så åkte jag till mataffären å köpte mackor, avokado, philadelphia å lite yoghurt å sånt. Så till middag blev de Macka me philadelphia å avokado, haha tre stycken åt jag bara för att jag var så himla hungrig!
Visningen gick förresten jättejätte bra, stylisten sa att den tillochmed var bättre än den i Paris. Vilket kändes bra att höra!!

Imorgon börjar jag klockan 10.45. Och innan dess ska jag springa!! :) Nu blir det bums i säng, ´för jag håller helt seriöst på att dö. Att jobba från klockan 6 till 22 är inte något man gör varje dag. Kramkram!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

God natt min "stålflicka"

2009-07-07 @ 15:42:14
Postat av: brushäään

Tjena syrran!

jag har inte hunnit läsa allting för det blir lite mycket i bland men jag ska försöka sätta mig och läsa och skriva lite.

jag hoppas att du har det jätte roligt och att du mår bra.

jag måste säga att jag dessvärra saknar dig ;):P

det är inte långt kvar nu :)



ha det gött haj!!

2009-07-07 @ 18:03:22
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Kul att det gick bra. Jag är grymt stolt över dig. Vi har det bra i regnet.

Kommer inte ifrån kontoret. Jag har regnat in och sitter och väntar på en sugbil som skall rensa dagvattenavloppen. Det är på väg att bli översvämmning inne på kontoret.

Vi hörs!♪♪♪♪

2009-07-07 @ 18:04:10
Postat av: Johanna

Konnichiwa kusinen!

Fick lösen till din blogg idag så nu kan jag följa dig under ditt äventyr! :D bra va?

Det låter väldigt hektiskt där borta men du verkar verkligen jätteduktig, jag beundrar dig! (a)

Hoppas allt är jättebra annars! Vi hade födelsedagsmiddag för Julia idag, men du va inte där så det va inte lika roligt som de kunde blivit ;) hehe

Men du får ha det bäst iallafall! Jag skriver snart igen. Godnatt :)<3

2009-07-07 @ 22:09:38
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Härligt att visningen gick bra!:D Hoppas att du tog bild på håret, vill vekligen se sen. Har du fått något mer jobb?

Jag är avundsjuk på att du får äta starbucks varje dag.. :( hihi

Är i varberg nu, suuuper skönt. Var inne vid fästningen vid solnedgången idag, kolla bilder på facebook, så jävla fint :) Vi får åka hit nästa år när vi har körkort :D

miss you<3

2009-07-07 @ 22:43:09
Postat av: Mathilda

Glömde skriva att förra kommentaren var från mig, men det kanske du förstod ändå haha ;)

2009-07-07 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0