Shape of my heart

Kände att jag inte riktigt skulle orka med en till dag innomhus, men ingen ville följa me på picknick. Så jag tog med mig en macka med philadelphia å sylt, en banan å lite vindruvor. Sedan gick jag till den där parken å läste ett tag! Efter att jag gjort de gick jag på en och en halvtimmes promenad, i ballerina från HM så nu har jag sjukt ont i fötterna.
Det är iaf galet varmt ute idag, å jag menar verkligen galet varmt! Det är säkert mer än 30 grader i skuggan, dock blåser det på rätt bra vilket är skönt! Förutom att det var rätt svårt att ta sig fram i motvind, så mycket blåser det.

Men sen började jag bara tänka på alla hemma så då blev det lite jobbigt, speciellt på pappa. Vet inte varför men de va en låt på min ipod som var värsta pappalåten så då började jag tänka på dig pappa! Haha! Jaja..nu ska jag nog fortsätta läsa å sen bara ta de lugnt, vill ju att det ska gå fort ju!! Ah, aja nästa helg ska vi iaf till disney land, oavsett!!
Hoppas att den här veckan går fort! KRAM HEJ!



Här va pappalåten jag mena!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gulligt, även om du längtar, det är ju hans favorit artist och du hans favorit tjej.

2009-07-26 @ 10:38:10
Postat av: Pappa

Hej min gumma!

Val av låt är mitt i prick. Hädanefter kommer jag att tänka på dig varje gång jag hör denna låten.

Flera gånger idag har jag kommit på mig själv med att gå och sjunga på denna låt och då längtar jag också extra mycket.

Det kommer bli grymt goda havskräftor när du kommer hem.

Vad duktig du är på att träna! Önskar jag hade den disiplinen. Har nog inte varit fetare än jag är nu.



Ha det bra./ Pappa

2009-07-26 @ 12:38:44
Postat av: Johanna

Haha, Peter då!!! Han tar alltid knäcken av en. Utan att han är medveten om det, så är han skitrolig... :D

Vad tråkigt att de inte vill hitta på något. Du vet att jag skulle vara fettpå :)

2009-07-29 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0