Run with me through rows of speeding cars

Kom PRECIS in! Och jag är genom svettig, å de gick skit dåligt för jag hade verkligen ingen springardag idag. Nu ska jag göra frukost, det godaste som finns efter choklad :) å sen vid 11 ska jag iväg på castings. Igår när jag frågade vår chaufför hur många jag hade sa han i dont know, manni manii!!! AHH irriterande :p haha jaja!

Sov iaf 8 timmar, och jag drömde världens bästa dröm, som va en mardröm också. Jag drömde att jag kom HEM! Å Rasmus va hemma hos oss å vi låg å kolla på film å åt glass å sen så kom mamma hem å¨vi hade massa snubbar hemma som skulle fixa infravärme på altanen å sen ringde Switch och ville att jag skulle komma tillbaka men de gjorde jag inte. Å sen vaknade jag. Å så kände jag verkligen inte igen mig, jag ba men herregud vart är jag någonstans?
å så kom jag på att jag fortfarande va kvar här, FAAN! haha sorry för svärordet men jag trodde jag var hemma :(

Jaja nu har jag varit här i två veckor snart, och då är det bara 4 veckor kvar, + att två av dom veckorna är Rasmus i Boston å spelar hockey, så dom veckorna kommer att gå supersnabbt för dig darling! :)

Haha mathilda, jag såg att det va du första raden jag läste. Sjukt faktist, att jag liksom visste att det var du ;) Å mackis, jag saknar dig med faktist!! Å JAG HADE JÄTTE GÄRNA velat va me å fira Jullans födelsedag :( jag ska fira den med henne när jag kommer hem, då får ni komma över å bada å sånt där :)



En sån här vill jag ha när jag kommer hem, (fast en sån som jag å Veronika gjorde på midsommar)

LOVE YOU ALL!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej (hur säger man det på japanska?)

Grattis, du vistas, hörde jag på radio i morse, i världens dyraste stad. Nr 1 på listan i hela VÄRLDEN. Håll i slantarna!

Hörs snart igen, kram Mamma

2009-07-08 @ 10:55:05
Postat av: julia

haha. synd att du inte kunde komma. det var sådant drag och vi ska inte tala om all god SVENSK MAT! ha det bra!

2009-07-08 @ 15:10:28
Postat av: Mikaela

Julia jag kommer inte att fira dig längre, när du nämnde SVENSK MAT!! där sprack det..sorry girl ;)

2009-07-08 @ 15:51:49
Postat av: Johanna

Haha! Jag dog på "Mannii manni" :D

2009-07-10 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0