Positiva tankar!! :)

Alltså, jag har verkligen blivit mycket positivare sen jag slutade skolan! Haha, det kanske är just för att jag slutade skolan? eller?

Aja, det är skönt iaf. Att vara positiv, det blir lättare att vara här då. Rasmus..du har alltid rätt å jag har (nästan) ALLTID fel! And i love you for that :D Du får mig alltid att tänka till lite extra på vad jag gör å säger, och du får mig bara att tänka bättre tankar å säga bättre saker. Älskar dig! :)
Å det gör ju ni med, mamma å pappa såklart. Saknar er verkligen, å jag saknar pappas mat jätte mycket. Dock inte din köttfärssås för den smakade lite äckligt faktist eller ganska mycket. Men något jag verkligen vill ha när jag kommer hem är köttbullar och fajitas! :) Kom ihåg det, please!!?

TTYL!!! (talk, to , you, later) :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du har Rasmus som kommer med positiva och bra tankar o idéer.

Kul att du kontaktat Jesper.

Ta hand om dig o Linnea!

Här hemma är helt öde kan jag säga, de flesta verkar vara bortresta eller jobbar. Matilda sticker på fredag och blir borta länge.

Varm kram! Mamma

2009-07-02 @ 13:17:05
Postat av: Christian

Det är trevligt att du har pojkvän och familj som stöttar dig, men jag jobbar ju faktiskt också dag och natt för att du skall känna dig väl till mods, jag känner mig lite förbisedd!

2009-07-02 @ 20:52:02
Postat av: Mamma

Ja, det är jag igen. Vet du vad jag hittade, jag typ städar dina rum, för Thomas, Lena o Emil skall bo där ngr nätter. Naturkunskap A, boken som var borta och ett par skinnhandskar!

Hej på en stund.

2009-07-02 @ 21:58:49
Postat av: Pappa

Att tycka om min köttfärssås är growing up points.

Den är inte äcklig, den är något vuxen i smaken.

Jag skall laga en jättegod frulle till dig när du kommer hem. Vi har bra väder här, nästan lite väl varmt, men det skall bli något svalare några dagar nu. Jag var tillsammans med Jörgen och mamma och Ninni och spelade golf på Bro Hof golf bana, Jättefin!! Spelade tillsammans med Anders Husko, en gamal hockeyspelare i DIF och HV 71. Han var jättetrevlig. Nu skall jag gå och lägga mig. Jag skall upp och köpa havskräftor i morgonbitti. Lena och Annika med följe kommer på middag på kvällen.

Gonatt och puss o kram!

2009-07-02 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0