Planering!

Börjar inte förrens 13.40 imorgon, så planerna är att sova tills jag vaknar, äta frulle, ut å springa, käka lurre, å sen till agenturen och aa får se vart dagen för mig!
Har precis druckit té för att inte de halsonda ska bli värre, och kollat på DH! Nu ska jag läsa New Moon å sen sova. Och mamma, förresten..kan du fixa tv4 anytime nuuuuuuu?!?!? (a)

Godnatt, sleep thight!!

(Btw, Vädret här är sjukt! Det är nästan 40 grader här, shittans..synd att man inte får bli brun :( för om man hade fått de hade jag varit neger när jag kommer hem!! )


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tv4 ska kolla det så snart jag kan.

GOdnatt kram

2009-07-15 @ 00:39:03
Postat av: Johanna

Ojoj! Hoppas ni har AC!!!

2009-07-15 @ 09:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0