oh my god!

Detta var sjukt jobbigt, och sjuktsjukt skönt. De tog 40 minuter idag, mina ben var 10 minuter segare idag, och min mage mycket ondare!! Och mitt vatten är slut, så jag måste köpa nytt..menmen, nu har jag iaf fått 1000 svenska kronor av han som äger agenturen, haha så att jag har nått att leva på den här veckan. Dock drar dom det från min lön sen, så de är ju mina pengar.

Förresten så shoppade jag ju idag, jag köpte en jacka, en kofta å ett par tights..allt från Zara på rean. Går inte att komma ut ifrån den affären tomhänt. Så himla fina saker! mmh me like :)

så..nu har jag varit å köpt vatten å grapefrukt tuggumin. Smakade på ett å de va sjukt sött, så nu mår jag illa igen. Haha har bara ätit godis den här veckan! BLÄ, nyttighetsvecka here i come.

GODNATT!!! Eller..ha en bra kväll people!! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, så talar en sann shopaholic ;)

2009-07-10 @ 19:36:41
Postat av: Linda

Hej Mikalela, vi saknar dig! Det låter som du har hektiska dagar - blir alldeles matt bara av att läsa om allt du har för dig. Men även om det smyger sig in lite hemlängtan mellan raderna så låter det som du får uppleva en hel del och att det går fantastiskt bra - kul! Även om det är slitligt också som det låter. Som morsa blir jag lite orolig av matvanorna - pasta med aubergine låter toppen - med godis hela veckan desto sämre. Skärpning! KRAM PÅ DIG!!/Linda

2009-07-10 @ 21:42:43
Postat av: Mamma

Vi saknar dig också, håller med föregående skribent - godis?!

Fast på helgen må det väl ändå vara OK.

Och det är det ju nu.

Åker till N o J tidigt i morgon bitti.

Godnattkram/ M

2009-07-11 @ 00:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0