Nougat London!

Var inne på en tjejs blogg, som har SJUKT snygga kläder. Bla, kläder från ett märke som heter Nougat London! Måste kolla upp det när jag kommer hem!

Hade jätte svårt att somna igår, somnade inte förrens vid 2 tror jag, och vaknade vid halv 8. Stack ut å sprang (mer joggade) vid halv 9, i 45 minuter. Sen åt jag frukost framför DH! Nu ligger jag bara i sängen och kollar in massa fina kläder och väskor. Haha, lite roligt måste man väl få ha iaf!
Den här väskan vet jag att Karro har, eller är det Ulrika? Den är SJUKT fin iaf, och jag funderar på att köpa den som belöning faktist. Jag får se! Vad mamma, Eva & Rakel säger, Eva säger ja..de vet jag! hehe :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså skitsnygg väska för det första.

Men jag läste det här inlägget typ vid kvart över sex och sedan gick jag och lade mig igen och då drömde jag massa konstiga drömmar om den där väskan. Hel knasigt! :P :D

2009-07-23 @ 08:10:59
Postat av: Mikaela

Haha jag har ett galet fan alltså!

2009-07-23 @ 09:14:06
Postat av: Johanna

Totally! ;P

2009-07-25 @ 08:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0