Min torsdag!

När min torsdag slutar så har ralles precis börjat, de känns as konstigt? haha! Aja, idag åt jag en super najs frulle, yoghurt med musli å ett kokt ägg! Sedan sprang jag, å sen va jag duktig och lagade lunch, kyckling fajitas. Mumsi! Hade en casting, och har ingen aning om va de va för..menmen. Sedan hade jag ett break, så jag följde med patricija när hon åt sushilunch, blää! Å sen gick vi till Starbucks och köpte Caramel Frappuccino, GUDOMLIG!! mmh, the treat of the day..trodde jag ja! Men eftersom att patricija också blev sugen på nått gott så gick vi till ett crépe stånd och hon köpte en crépe med glass, jordgubbar och vispgrädde. När jag stod där och väntade på att hon skulle få sin crépe så såg jag två killar, å dom pratade svenska. Så jag började prata med dom, dom kom från Linköping å den ena killen hade varit här å pluggat japanska i 4 veckor, å den andra killen sa ingenting men de va hans polare som nyss hade kommit hem och dom skulle åka hem på söndag. Sen så frågade dom vad jag gjorde å lite sådär! Tror dom va lite konstiga, för den ena killen hade svart nagellack, haha! Men trevliga var dom iaf och de va ju kul att träffa på nåra svenskar.
Efter det gick vi tillbaka till agenturen för nästa casting, som inte gick bra alls! Menmen, har ju bara en vecka till nu så, och då skulle chfen bjuda oss på middag så de blir nog trevligt. Han sa att det var en jätte fin beef restaurant! Nice säger jag!

Efter sista castingen kände jag verkligen att jag bara ville bort från våran lägenhet, så jag gick till dean & deluca å tänkte äta middag där. Tyvärr va ALLT slut, dom hade bara mackor å bakelser kvar. Så då gick jag till den där italienska restaurangen som jag och Linnea va på, och åt en jätte god svamp pasta å massa bröd. (fett nyttigt), där satt jag helt ensam och läste Solo som Linneas mamma hade skickat hit! Haha jag undrar verkligen vad servitörerna trodde om mig? Men sen gick jag å köpte vatten å nu sitter jag här, och skriver ett inlägg som bara Mamma å Johanna kommer att läsa ;)

Aja, det var min dag idag! Imorgon börjar jag halv 11, så en löprunda innan de å jag är fit for fight!
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Åsså ja!!!

2009-07-30 @ 14:14:37
Postat av: Mamma

Åh den där från Starbucks ser "sjukt" god ut.

Jag är klar i grottan för idag, nu ska jag simma, trot eller ej.

Javisst är vi flitiga på att svara, Johanna o jag, alltså. Men det är ju så himla roligt att läsa. Fin bild förresten på dig o Rasmus.

// Mamma

2009-07-30 @ 16:32:50
Postat av: Anonym

Åh den där från Starbucks ser "sjukt" god ut.

Jag är klar i grottan för idag, nu ska jag simma, trot eller ej.

Javisst är vi flitiga på att svara, Johanna o jag, alltså. Men det är ju så himla roligt att läsa. Fin bild förresten på dig o Rasmus.

// Mamma

2009-07-30 @ 16:33:30
Postat av: Johanna

Haha, precis vad jag tänkte skriva, Peter!

Måste vara skönt att få några minuter för sig själv :)

Gud vad otippat att du skulle börja snacka med killarna, skojigt :D

2009-07-31 @ 06:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0