Min morgon!

Var ute på en lååång powerwalk, sen gick jag till starbucks å köpte en jätte god soyalatte, och sen handlade jag lite frukt och vatten. Kom hem å tog en jätte skön dusch med min underbara jordgubbsduschcreme och satte mig framför desperate houswifes med min jätte goa frukost. Woho! Nu ska vi snart gå upp till agenturen för att se hur dagen ser ut. Vi hörs ikväll! Kramkram

  (min idag )   (min å rakels)

Men den var dock inte alls lika god som min och Rakels, som vi gjorde för typ ett år sen. Dom ser iofs alltid ut såhär,  Rakel de här är vi bra på, vi borde starta buissnies eller nått,

Klicka på bilderna så blir dom större, (samma i inlägget nedanför)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanske skulle vara något hörru:

"R&M´s breakfast palace", kanske?! ;)

Hoppas dagen din blir prima 8)

2009-07-14 @ 08:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0