Min dag..

började med frukost, 45 minuters powerwalk, dusch å nu sitter jag vid datan å väntar på att ralle ska logga in!
Idag börjar jag vid tre, å har 4 casings. Så jag vet inte riktigt när jag slutar idag!
Linnea och jag har iaf planerat lite vad vi ska göra i veckan, något kulturellt, så de va typ nån marknad vi skulle gå till, vet inte riktigt vad det va å sen nått tempel, sen ska vi gå på nån restaurang i veckan och i helgen blir det Disney Land!
När den här veckan är slut är det ju bara EN vecka kvar, woho! Haha, jag är helt otrolig, saknar alla så himla mycket, tänker bara på att åka hem helahela tiden!! :(

Hoppas ni har det bra hemma i underbara sverige, see you soon!! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att ni tänker lite på kulturen också så här i slutspurten.

// M

2009-07-27 @ 07:29:07
Postat av: Mormor

Så jobbigt att du längtar hem. Det är bra att ni planerar att göra något konkret, lite kultur och så. Det kommer nog komma många frågor när du kommer hem om hur man kan fördriva tiden där du befinner dig, vad som finns att beskåda m m. Sköt om Dig.

2009-07-27 @ 17:47:55
Postat av: Johanna

Men gud så skojsigt! Det glädjer mig att du ser lite av Tokyo, så att jag kan få höra lite om kultgrejer och så :) Återigen låter Disney som hur kul som helst, fettavis!!! 8)

2009-07-29 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0