mhm..

Va ute å sprang nyss! Det är helt sjukt hur skönt det är, jag bara sprang å sprang tills jag inte orkade mer, å då sprang jag tillbaka hem. Sen duschade jag me min nya duschcreme å schampoo å balsamet som jag fick från Loreal! Så nu luktar jag gott å mår bra. Sen åt jag en jätte omysig frukost i den här lilla fula äckliga lägenheten som jag hatar -.-

Idag är det övning för visningen igen, fast med kläder och skor. Och det kommer säkert ta ännu längre tid idag..men jag hoppas att det går bra för alla så att vi kan få sluta tidigare.

Nu är det iaf "bara" 5 veckor kvar tills jag kommer hem! Det känns som en evighet, men det är iallafall juli och snart (eller inte) Augusti. Men tiden rullar på och det går fort? VISST?! :D

Kramkram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0